مداد رنگی

این روزها عجیب دلم می‌خواهد کاغذها را پر کنم اما از این مداد و خودکارهای یک رنگ خسته شده‌ام. از مداد سیاه که خاکستری می‌کند کاغذ را، بدم می‌آید.

دلم یک بسته مداد رنگی می‌خواهد...

نظرات 2 + ارسال نظر
عطش شکن دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 14:33

مداد رنگی هایم مال تو...

زهرا یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 19:52 http://zahra-m115.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااام خاااااانووووم!
هنوزم این طرفا و اون طرفا میای؟!
این عطش شکنو خوب اومدی بهش نیاز دارم
عرضم به حضورتون که این جانب برق تفرش (شعبه امیرکبیر ) قبول شدم٬ الان نمی گم چون هنوز تکلیفم روشن نیست چون دارم به تهران انتقالی می گیرم٬ حدودن یه هفته ی دیگه می فهمم که کجا قبول شدم ٬ چون باید ترازم به دانش گاه مقصد بخوره
راستش بعضی زبون ها خیلی نیش دارن٬ بعضی افراد هم یه سری چیزا براشون جانیفتاده٬ اینه که تا کسی ازم نپرسه نمی گم!
حل شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد