مدرسه جادوگری(همشهری خانواده۷۶)

چه جادوهایی که می‌آیند

این بار مهمانتان خواهیم کرد به بزرگ‌ترین جشنواره شگفتی‌های مدرسه جادوگری. آقای محترم! خانم عزیز! روی کاناپه لم بدهید، یک لیوان آب پرتقال تگری توی دستتان بگیرید که یک نی هم توی آن گذاشته شده تا خدای ناکرده مجبور نشوید وزن زیاد لیوان را تحمل کنید. حالا با خیال راحت بنشینید سریال آب‌گوشتی یا ماست‌وخیاری چندشنبه‌ها یا فوتبال بین بورکینافاسو و گینه پاپوای شرقی را تماشا کنید. اصلاً ککتان هم نگزد که درست چند قدم آن‌طرف‌تر چه خبر است؛ چرا که جادوهایی در راهند.

ویژه آقایان

۱- یک دستگاه شنوای خودکار: با این وسیله جادویی، دیگر نیازی به شنیدن و گوش دادن و تعبیر و تفسیر سخنان همسر محترمتان ندارید. دستگاه خودش می‌شنود، خودش سر تکان می‌دهد و درصورت لزوم هیجان‌زده شده و ابراز احساسات نشان می‌دهد!

۲- عصای جادویی برای انجام فوری تمامی وظایف خاص شما در خانه: کارهایی مثل سربه‌نیست کردن کیسه زباله‌های یک هفته گذشته، شست‌وشوی ماشین با حداقل آب در فصل خشکسالی بعد از یک ماه و نیم که از آخرین باران گذشته و لکه‌های آن روی شیشه ماشین یادگاری گذاشته‌اند و ... را انجام می‌دهد.

۳- مایعی جادویی که از کوهستان‌های چین و ماچین می‌آید و می‌توانید با ریختن آن در چای همسرتان، تمام سوء‌تفاهم‌های موجود را بدون اینکه به آن مغز پرکارتان فشاری وارد شود و زحمتی به خودتان بدهید‌، برطرف کند.

ویژه خانم‌ها

۱- یک ماشین توضیح‌دهنده، به روش مناسب و با صرف کمترین میزان هزینه و سوخت که می‌تواند بدون اینکه شما بخواهید، در مورد چطوری و کجا و به‌چه‌زبانی تصمیم بگیرید، به همسرتان توضیح دهد که وقتی می‌رود مأموریت ۱۰روزه، چقدر زندگی برای شما و بچه کوچکتان سخت بلکه جهنم می‌شود. شما می‌توانید از آسمان و ریسمان و شهلاخانم همسایه و اصغرآقای بقال حرف بزنید اما شوهرتان اصل موضوع را البته با کمک این وسیله جادویی بفهمد!

۲- یک گرد خوش‌پوش کننده که از سر تا پای همسرتان می‌ریزید و او بلافاصله به خوش‌پوش‌ترین شوهر دنیا تبدیل می‌شود. بدون اینکه لازم باشد شما اطلاعاتی در زمینه تناسب رنگ‌ها و جنس مرغوب پارچه‌ها و کفش‌ها و ادکلن‌ها به آن محفظه محدود حافظه‌تان اضافه کنید.

۳- وردهای جادویی به روش کلمات فشرده: با استفاده از این وردها می‌توانید روابط‌تان را با مادرشوهر گرامی بهبود ببخشید، بدون اینکه از مواضع لجبازانه‌تان خدای ناکرده کوتاه بیایید و لازم باشد معذرت‌خواهی کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا شنبه 29 تیر 1387 ساعت 11:49 http://zahra-m115.blogfa.com/


سلام.ممنون!


حالا که کنکوری شدم خوشحال می شم که غلط های املاییم رو متذکر بشید ؛ البته من همیشه "خوا" رو خا می نویسم!

oko.ir شنبه 29 تیر 1387 ساعت 13:07 http://www.oko.ir

خیلی خوب بود.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد